Η φλόγα της ΙΒ’ Μαθητιάδας της Πρώτης Σερρών φωτοδότησε με τα οικουμενικά ιδεώδη
που συμβολίζει και την πόλη του Κιλκίς.
Με επιτυχία και με τη μαζική συμμετοχή Δήμου Κιλκίς, αθλητικών, πολιτιστικών συλλόγων και πλήθους δημοτών πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 8 Απριλίου η τελετή υποδοχής της ολυμπιακής φλόγας στο Δημοτικό Στάδιο Κιλκίς. Η φλόγα της ΙΒ’ Μαθητιάδας παραδόθηκε στη συνέχεια σε μαθητές σχολείων της πόλης που τη διέτρεξαν μέσω λαμπαδηδρομίας στην κεντρική οδό της 21ης Ιουνίου, στο Δημαρχείο Κιλκίς, στο Επιμελητήριο για να καταλήξει στην αναπλασμένη περιοχή Πάρκου – Κήπου όπου πραγματοποιήθηκε η τελετή αφής της από το μαθητή του 1ου ΕΠΑΛ Γεώργιο Κορακίδη που άναψε το βωμό.
Μεταφέροντας το χαιρετισμό του Δημάρχου Κιλκίς Δημήτρη Σισμανίδη η Πρόεδρος του Οργανισμού Αθλητισμού – Πολιτισμού- Περιβάλλοντος – Παιδικών και Βρεφονηπιακών Σταθμών Αικατερίνη Γιαννακούλα – Ζιούτα εξήρε τον εκπαιδευτικό θεσμό της Μαθητιάδας υπογραμμίζοντας μεταξύ άλλων ότι στόχος του είναι να μεταλαμπαδεύσει στη νέα γενιά τις πανανθρώπινες αξίες του ευ αγωνίζεσθαι, της ευγενούς άμιλλας και της αρμονίας σώματος και ψυχής, οι οποίες έχουν βαθιά τις ρίζες τους στον αρχαιοελληνικό πολιτισμό.
Με την αναπαράσταση των ολυμπιακών κύκλων από το μπαλέτο χορού της Ματίνας Κουρσάρη και παραδοσιακών χορών από το Λύκειο Ελληνίδων Κιλκίς, η τελετή αφής της φλόγας ολοκληρώθηκε υπό βροχή με τη βράβευση αθλητών που διακρίθηκαν σε σχολικούς αγώνες. Τιμητικοί έπαινοι απονεμήθηκαν στους μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Γεώργιο Κορακίδη, στους μαθητές της Ομάδας Χάντμπολ του 2ου ΓΕΛ Kιλκίς Σωτήρη Αναστασιάδη,Αργύρη Ευαγγελόπουλο, Γεώργιο Ζιούτα, Ελευθέριο Καρβουνίδη, Σπυρίδωνα Λασκάκη, Χρήστο Μπαλάσκα, Αριστείδη Νικολάου, Θεόδωρο Παπαδόπουλο, Αθηνόδωρο Τοκατζόγλου Αριστοτέλη Φαχουρίδη,Στυλιανό Φαχουρίδη, Κωνσταντίνο Χάρτιο, στους μαθητές Στυλιανή – Ελένη Παρασκευά, Δημήτρη Καραμανίδη (3ο Δημοτικό Σχολείο Κιλκίς) και στις μαθήτριες Παναγιώτα Τανάνη (Γυμνάσιο Βαπτιστή) Χαρούλα Παπουνίδου (2ο ΓΕΛ Κιλκίς) για τις σημαντικές διακρίσεις που πέτυχαν στην ποίηση και στις εικαστικές τέχνες αντίστοιχα.